#cum #afost #la #desperadosparty
Dupa cum stiu apropiatii, de ceva timp, eu si David detinem o soparlita numita Ilie. Am fost mai mult decat incantata cand am vazut animalutul in acvariu, mai ales ca de secole imi doresc un sufletel si nu am cum sa-mi iau din lipsa de timp si spatiu. Ilie face parte din campania relansarii berii Desperados in Romania, pozitionata ca un brand „wild” si neconventional.
Eu, personal, stiu de berea cu tequila de mai bine de 2 ani, cand prietena mea cea mai buna s-a intors din Franta cu obsesia acestei noi descoperiri. Nu stia de ea pana cand a incercat-o pe Coasta de Azur si cum a ajuns pe meleaguri natale a trebuit sa o cumpere.
Cum campania mi-a cucerit deja inima prin Ilie, am fost mai mult decat incantata sa merg joi la petrecerea Desperados, care se anunta cea mai mare petrecere a anului. Si intr-adevar a fost. Nu mi-a fost sa vad in viata mea o coada la fel de mare, ca cea la care am fost martora undeva pe la ora 11. Pe scurt: am mangaiat un sarpe, o iguana, l-am vazut de David facandu-si tatuaj si necasatorindu-se :)) Vedete au fost, concerte – am bifat Suie si Elephants Bizzares, politiste sexi si un nenea care scuipa foc. Toate ingredintele unei petreceri reusite. Eu am de comentat la capitolul bautura, pentru ca nici apa, nici berea nu sunt pe gustul meu, dar asta e, sunt mai speciala.
Stiu cat de frustrant a fost pentru cei de afara sa nu poata sa intre, de la prietenele pe care le-am racolat din spatele gardului, desi venisera pe invitatie data pe blog. Si nu sunt de acord ca daca veneau la ora anuntata era mai bine. Acelasi numar prea mare de invitatii fusese dat, deci toata multimea in loc sa vina pe etape ar fi blocat intreg bulevardul daca ajungeau la 9 jumatate. Deci partea cu ora nu ar fi rezolvat in niciun caz problema, ci din contra, cred ca ar fi agravat-o pentru ar fi fost o coada si mai mare. Dar tam-tam-ul ca, vai eu nu mai beau Desperados pentru ca nu am intrat sau vai ce bere de cacao, vine din partea unor oameni de care brand-ul nici n-ar trebui sa fie interesat. Pentru ca indiferent ca un eveniment iese sau nu, produsul este cel care conteaza in definitiv. Agentia si-a atins scopul. Toata lumea stie acum de berea cu tequila si buzz-ul pe care l-au creat este o lectie de marketing si pr pentru toata lumea. Dar nu intrarea la un eveniment conditioneaza consumul, iar brandul ar trebui intotdeauna sa fie constient de asta. Vezi pagina de Facebook a lui Pepsi care vorbeste cu mine de parca sunt un adolescent ajuns la pubertate, fan Inna si bucuros la nelipsitele semnele de exclamatie in fiecare status. Eu consum linistita in continuare Pepsi, desi sunt complet nemultumita de modul in care brandul vorbeste cu mine.
Felicitari tuturor agentiilor implicate pentru buzz-ul creat unei petreceri, care in definitiv relansa o bere, nici macar nu aducea un produs nou pe piata. La capitolul notorietate a depasit oricum toate asteptarile. Nota proasta nu se duce neaparat catre faptul ca au dat prea multe invitatii, desi e clar ca a fost un minus, ci pentru lipsa nisei de care au mai zis si altii pe blog.
leave a comment