I am Jack's wasted life.

Noaptea corporatistilor amatori sau Jack Daniel‘s Music Club Awards

Posted in Me likey, Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Iulie 1, 2010

Ieri am fost la Jack Daniel‘s Music Club Awards, o competitie de muzică pentru corporatisti. In traducere libera au fost invitati angajati din diverse domenii cu valente muzicale sa isi reprezinte compania intr-un concurs sustinut de Jack Daniel’s.

Am sustinut din toti ranunchii, alaturi de fostii mei colegi din GreenPixel, trupa StereoBites, formata din: Magdalena Zander (voce),  Gabriel Boaca (voce + chitara), Alex Smeu (chitara), Sebastian Cochinescu (clape), Alin David (bass)
Marius Deak (tobe).

Trupa a fost urmata de formatia programatorilor, a avocatilor, a celor din design interior, publicitatarilor (online si offline), PR-istilor si alte domenii care probabil mie imi scapa la ora asta matinala. Gabriela Lungu (the Group) a cantat fain rau in trupa 23 si s-a clasat pe locul 3, ArboManiacs (condusa de Calin Rotarus ) a fost una din formatiile care mie mi-a placut cel mai mult, insa nu a fost premiata, trofeul de popularitate si premiul 1 intrand in posesia formatiei Jager, care, din ce am inteles eu, si-au botezat trupa dupa multe shoturi de Jagermeister. De asemenea au mai urcat pe scena compania KPMG şi Asociaţia Erudio.

In ciuda ventilatiei extraordinar de proaste a clubului si a depasirii capacitatii lui, evenimentul a fost unul plin de voie buna pentru public, mai ales cand un solist mai avea emotii sau falsa, fiind „taxat” cu multe aplauze si urale. Astept pana in octombrie urmatoarea competitie si cine stie poate ma vedeti si pe mine pe scena reprezentandu-mi breasla.

P.S. Revin cu poze.

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. aditza said, on Iulie 1, 2010 at 7:52 am

    oh da, ai uitat sa zici de bunaciunile care erau pe acolo, baietii aia care s-au bestializat in „interludiul” de dinaintea premiilor… si, cel mai important:
    de faptul ca nu ne-ai lasat sa luam praji de la tipa aia…
    irina & I did not aproove of ur attitude

    P.S I missed uuuuuuuuu! :))

  2. irina said, on Iulie 1, 2010 at 8:08 am

    hahaha, tare aia cu te vedem pe scena reprezentandu-ti breasla. De fapt, cunoscand the pitzi dance, s-ar putea gasi un loc de animatoare si pentru tine \:D/ Dance Tina, daaance!

  3. Smeu Alex said, on Iulie 1, 2010 at 3:31 pm

    Hai ca a iesit bine… multa voie buna distractie si transpiratie :))

  4. Valentina Florea said, on Iulie 1, 2010 at 4:57 pm

    @adita i missed u too! fac cinste cu o praji next time
    @irina stiu ca dansez fain:))
    @alex smeu totally agree. astept viitorul concert si o sa va cer si autografe:D

    • ThuNdeR said, on Iulie 1, 2010 at 5:10 pm

      eu le dau de pe acum 😛 nu se stie niciodata cand o sa fim faimosi

      off… stai ca sunt logat cu ThuNdeR… adica tot io… Alex Smeu

  5. Marius Deak said, on Iulie 1, 2010 at 9:53 pm

    Bine, fie 🙂
    Dar sa ai pix ca betzele mele nu prea scriu 😛

  6. Valentina Florea said, on Iulie 2, 2010 at 6:01 am

    @alex: :)) un artist modest indeed. p.s. mi-am dat seama dupa avatar.
    @marius: sir, yes sir!


Lasă un răspuns

