I am Jack's wasted life.

Turul lumii in cateva minute

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Iunie 30, 2010

Mi-ar fi placut sa mananc un croissant pe riviera franceza, in barul acela din portul din Cannes, unde barbatul grizonat se serveste cu un expresso si un ziar al carui articol incepe cu Aujourd’hui. Ne plimbam printre stradutele pavate caramiziu ale Lyon-ului si imi pun palma cuprinzand cladiri departe. Nu mai trebuie sa cumpar vederi la un euro. Musc cu pofta din wurst-ul urias din fata primariei din Viena si imi aprind o tigara cu mana inghetata. E liniste si cladirile lui Gaudi par sa se miste in vantul molatic. Palmierii sunt si ei somnorosi in dimineata asta. Parca ar merge sa stau sa privesc Monaco-ul de undeva de sus. Daca m-as pune in iarba din fata turnului Eiffel probabil as putea sa dorm. Ce n-as da sa dorm. Si gondole sa treaca lin amintindu-mi inca o data ca acel Casanova nu e un mit. As zambi trecand podurile din Buda si Pesta si s-ar face iar seara intr-un oras luminat. M-as rataci si n-as mai da drumul la GPS. Iar casutele din turta dulce din centrul Frankfurtului s-ar scalda si ele in intuneric si pace. Poate asa as putea iar sa dorm fara vise. Doar un Marburg cu castele si cetati sa ma vegheze si sa-mi zica: gata, poti sa dormi. Munchen, am asa un chef de duca.

Lasă un răspuns

