I am Jack's wasted life.

Awesome Rammstein

Posted in Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Iunie 28, 2010

Aseara am fost si eu la Tuborg Green Fest, la Romexpo, unde capul de afis erau bineinteles Rammstein. Am ajuns undeva pe la ora 17, deci am prins cam tot ce se poate prinde: de la Anathema, Stone Sour, Alice in Chains si bineinteles motivul si pentru care mi-am luat bilet, Rammstein.

Anathema au fost prea putin bagati in seama de catre public, poate si datorita caldurii infernale de afara care ne brazda tricourile negre. Stone Sour, spre surprinderea mea sunt foarte faini live si stiu sa comunice cu publicul, dovada fiind cercul imens care s-a creat in fata mea si un pogo facut ca la carte de catre spectatori. Eu eram cunoscatoare a unor piese mai comerciale, insa playlist-ul de aseara mi-a schimbat impresia de trupa usurica care se poate asculta oricum si oriunde.

Nu am fost niciodata fan Alice in Chains. Dupa concertul de aseara, nici nu o sa devin. Solistul afro insa mi s-a parut cel putin iesit din comun si l-am apreciat pentru show, in ciuda faptului ca e o muzica inventata de albi pentru alti albi furiosi.

Daaaar, sa trecem la lucruri importante. Replica lui Bogdan, mi s-a parut ca rezuma intr-un fel sau altul concertul Rammstein: „mari circari astia, domle!”.  Circ da, dar doamne ce circ. Un show cum am vazut aseara, nu stiu cat de curand o sa-mi fie dat sa vad. De la decorurile sumbre care se schimbau pe fiecare piesa si fiecare element pus acolo, nu intamplator, pana la un solist cameleonic ce a impresionat prin costumatiile excentrice, totul a fost un circ menit sa impresioneze si sa starneasca aplauze frenetice.

Pe scurt, Rammstein au dat foc scenei la propriu, au imbaiat multimea in spuma, au aruncat confetii, au dat foc unui om, s-au plimbat cu o saltea gonflabila prin public, au scuipat flacari, au aruncat artificii in aer, au tunat si au explodat. As reprosa insa organizatorilor ca nu au plasat ecranele mai sus, si ca la un moment dat jumatate din cel din stanga a si murit, partea dreapta a scenei putand vedea numai picioarele solistului. Indiferent insa de vizibilitatea relativ redusa a oamenilor de un metru si un dop, atmosfera a fost una geniala. Si a meritat toti banutii.

Poze gasiti pe MetalHead si pe iConcert.

Lasă un răspuns

