I am Jack's wasted life.

Street Delivery

Posted in Uncategorized by Valentina Florea on Iunie 18, 2010

Anul trecut am fost pentru prima data la Street Delivery si am descoperit atunci o strada plina de oameni frumosi care isi doresc sa transforme spatiul public intr-un loc al imaginatiei si al jocului.

Anul acesta am descoperit magia pe care o poti crea doar cu o usa, o cada si un dulap la Apartamentul in Strada al lui iulianv unde am ascultat poezii citite la microfon din cand in cand:)), am baut o limonada delicioasa si m-am bucurat de internetul oferit de gazduire.ro, care a si sprijit evenimentul.

De abia astept povestile de anul viitor de pe Arthur Verona.

Lasă un răspuns

