I am Jack's wasted life.

Haos

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Iunie 17, 2010

Doamne ce fierbinte e cafeaua asta. As pleca la mare. Gata, jur ca nu mai mananc jeleuri. Gandeste Tina, gandeste. Tigara asta este asa buna. Nu m-as lasa de fumat. Oara ce mai face? Mi-e dor sa bem cafeaua impreuna si sa ascult jazz-ul ala plangacios, fara linie melodica. Ah, lua-te-ar dracu de musca. Si doar le-am zis sa inchida geamul. Vai ce frumos ar fi sa ascult iar valurile si sa nu ma gandesc la nimic. Oare aia era fericirea? Parca ar mai merge o cafea. Doamne ce obosita sunt. Ah, iar am 50 de mailuri. Uite alt idiot pe twitter. Asta n-are ce face? Tu-ti mama ta de musca. Tina ai zis ca te gandesti. Vai ce dor mi-e de ea. Neata, vrabiuta. Nu vrei sa facem schimb de locuri? Eu ciripesc, tu gandesti. Nu mai am decat 3 tigari? Oare sa-mi iau si niste covrigi de la metrou? Nu, nu, trebuie sa ma grabesc. Asa, sa ne gandim deci. Neataaa, vrei o cafea? Vai ce cald e. Lasa, ca ma gandesc pe autobuz. Sa mananc acum ceva ca dupa aia sigur nu mai am timp sau uit. Iar nu-mi gasesc cheile. Unde imi e mobilul? Hai ca mai bag o piesa si ies. As mai fuma o tigara. Lasa ca fumez pe drum. Concentreaza-te! Aragazul asta e asa murdar. Gaini crescute in conditii optime? Cheile! Vai, cate am de facut azi. Ih, mi s-o blocat google calendar-ul. Trebuia sa fiu undeva. Sigur trebuia sa fiu undeva. Ce fain canta gagica asta. Oare ce mai face artarul din fata casei? Nu m-am mai uitat la el de 5 ani.Ah, sa dau mailul ala. Ce-mi mai placea artarul din fata casei. Pacat ca nu ma mai pot juca de-a v-ati ascunselea.

Lasă un răspuns

