I am Jack's wasted life.

Ce-si doresc femeile, starring Tina Florea

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Iunie 11, 2010

Domnul Tunaru mi-a dat aceasta leapsa, dificila de altfel, cu 3 chestiuni pe care si le doresc femeile de la barbati. Acum, nu prea imi place mie sa vorbesc in numele tuturor femeilor, ci in numele celor pe care le reprezint si mi se aseamana.

Mie imi vine in cap o replica geniala din Someone like you (film pe care de altfel l-am vazut de 11 ori) si anume:

„I mean, c’mon! I was comparing men to animals!… Which, let’s face it, sometimes they are. But sometimes, they are not. Sometimes, you open the barn door, or the bedroom door, or the hospital room door, and you find the real thing. You find a guy that can sit with you when you’re at your absolute worst, when your face looks like a punching bag and you’re elbow deep in Kleenex, and he can still look at you, and tell you that Ray is not the last man you’re ever going to love.”Femeile vor un barbat sigur pe el. Asta pentru ca majoritatea suntem complexate si nesigure most of the times. Si vor o siguranta venita nu din cele 20 de fetiscane pe care le-ai cucerit aseara in club, ci din faptul ca ai inteligenta, ambitia si pozitia pe scara sociala care iti permit o astfel de siguranta.

Femeile vor sa le faci sa razi. Mult si zgomotos. Cineva spunea ca o femeie care isi doreste un barbat cu simtul umorului trebuie sa compenseze pentru lipsa lui. Fals. Toate femeile, amuzante, mai putin amuzante isi doresc mult sa rada. Poate pentru ca noi tot timpul ne gandim la un milion de alte lucruri si ne mai descretim asa fruntile. Sau poate luam viata mult mai in serios si orice ni se intampla pare o mica drama.

Femeile vor sa le iubesti. Vor sa le iubesti si azi si maine. Maine mai mult ca azi. Sa le arati tot timpul ca au pe cineva in care pot sa aiba incredere sa se arate asa cum sunt: ciufulite si cu ochii lipiti dimineata, plangacioase la The Notebook, neintelegatoare cand e un meci de box (cu fotbalul eu nu am nimic:D). Ca atunci cand le iei in brate sa simta ca absolut nimic rau nu li se poate intampla si ca in clipa aceea sa spuna precum Jim Carrey in Eternal sunshine of the spotless mind: „I could die right now, Clem. I’m just… happy. I’ve never felt that before. I’m just exactly where I want to be.”

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] pe care le reprezint si mi se aseamana. Mie imi vine in cap o replica geniala din Someone […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: Cesi, doresc, femeile., Florea, starring, Tina « Protest spontan […]

  2. tunaru said, on Iunie 11, 2010 at 7:59 am

    Doua din trei le-am nimerit. Da-mi voie sa ma citez:

    1. să fie calm, să vorbească încet dar stăpân pe el, să-i dea siguranță;

    2. să aibă simțul umorului dezvoltat, să o liniștească provocându-i zâmbete în cele mai dificile situații, dar să știe să fie și empatic;

    Cool, baby 😀

  3. David said, on Iunie 11, 2010 at 10:33 am

    asta urmareste traficul, ma. te gasisi de unde sa iti iei vizitatori


Lasă un răspuns

