I am Jack's wasted life.

La bine si la rau

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Martie 29, 2010

Exista persoane care au norocul sa fie langa tine exact intr-unul din cele mai dificile momente ale vietii. Niciodata nu o sa inteleg de ce fug oamenii de cei care au necazuri si care sufera.

Lasa-ma sa-ti fiu alaturi atunci cand plangi, cand nu-ti mai aduci aminte de sensul cuvantului zambet, cand lumea pare ca se prabuseste bloc cu bloc, munte cu munte, prapastie cu prapastie. Stii…o sa-mi ramai dator toata viata.

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doruleț said, on Mai 24, 2010 at 7:39 am

    Superb, superb scris. O singura nelamurire am in profunzimea acestor metafore. Pot vizualiza cum se prabuseste un bloc, un munte, dar o prapasite mi-este absolut imposibil. Dezvolta, rogu-te, naruirea metaforica a unei gauri.

  2. Za ghost? said, on Mai 25, 2010 at 1:53 pm

    „Stii…o sa-mi ramai dator toata viata”…nu trebuia sa fie „datoare”? isn’t this about me? if this is about some random dude you live with or some random qfurit dude then it’s war!
    si unde este postul despre … dunno…how empty ya life is without me si cum numeri zilele pana ma vezi (31 days)…nothing makes sense anymore!!!
    m-am uitat aseara la The Notebook (I have no idea why I did that to myself) si am plans 3 ore like a dumb kid! oh boy! miss ya my lil’flower!

  3. Valentina Florea said, on Iunie 8, 2010 at 4:55 am

    @dorulet imi suna cunoscuta intrebarea 😀 dar sa raspundem si pentru cei doi cititori ai mei:)) : adica simti cum pana si golul ti se prabuseste. Nu mai poti spune nici macar gol pe dinauntru. Nu ti-a mai ramas nimic.
    @za ghost tie nu trebuie sa-ti spun ca-ti raman datoare. Pentru ca stii deja asta. Si lasa, ne uitam cand vii la City of Angels ca si asa vreau sa-l revad ca sa folosim servetele impreuna.


Lasă un răspuns

