I am Jack's wasted life.

Nu, n-am murit

Posted in Uncategorized by Valentina Florea on Ianuarie 19, 2010

Multa vreme a trecut de cand nu am scris nimic aici. Intre timp, Tina a facut gripa porcina, a umblat in 4 tari, s-a apucat de CNSC, a ras, a plans, si-a mai ingalbenit parul si ocazional fata.

Din plimbarile mele prin Viena, Budapesta, Frankfurt si Bruxelles, o sa va surprinda, dar cel mai mult mi-a placut la Budapesta. Si in ciuda peripetiilor legate de faptul ca m-am ratacit, bien sur, in seara de revelion pana la 4 dimineata, intre furnale si sine de tren, capitala Ungariei e un oras pe care mi-ar placea sa-l confunde lumea mai des cu Bucurestiul. Problema ungurilor e la fel ca la noi, brandingul de tara. Budapesta e un oras al luminilor si podurilor, al cetatilor si labirinturilor, un mix intre strazile inguste si pavate franceze si cladirile drepte si simple de prin tarile slavone. Gastronomic,  strudelul e la putere, eu degustand deliciousul desert aici.Mie personal, cea mai interesanta experienta mi s-a parut cea a labirintului de sub Castelul Buda, in special cel denumit the Labirynt of Courage, unde am orbecait prin intuneric, numai cu lumina minunatului meu telefon, care se si inchidea ocazional, tocmai pentru a ma lasa cateva clipe bune in intuneric si a ma simti intr-un film horror, cand eroina aprinde lanterna si in fata ii apare demonul. La ora 6, exista in cadrul labirintului programul de noapte, cand nu se mai lumineaza catusi de putin camerele, si ti se ofera un felinar in stil vechi, cu ajutorul caruia sa iti croiesti drum prin incaperile in care se aude o muzica tenebra si picuratul din ziduri. Picturi rupestre, o fantana din care curge permanent vin si multe incaperi in care mergi tocmai pentru a te izbi de capatul unui tunel, cam asta ar fi varianta pe scurt a unei adevarate House of Terror. Recomand mai ales celor cu frica de intuneric – va va face sa apreciati mai mult viata cand vedeti placuta cu Exit.

Budapesta ramane unul din locurile pe care sper sa le revad in curand, macar pentru privelistea Podului cu Lanturi, in linistea noptii, cand singurul strajer ramane Castelul Buda de peste Dunare, proiectand in zare universul unei alte epoci.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alexandrutunaru said, on Ianuarie 20, 2010 at 9:13 am

    cool, baby. deci urmatorul oras de vizitat: Budapesta.

  2. Valentina Florea said, on Ianuarie 20, 2010 at 1:50 pm

    yeah baby yeah


Lasă un răspuns

