I am Jack's wasted life.

Gaudeamus: scump domle scump!

Posted in Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Noiembrie 30, 2009

Intre 25 si 29 noiembrie a avut loc la Romexpo targul Gaudeamus. Eu am ajuns vineri undeva pe la ora 7 si am putut sa ma uit in voie la toate ofertele, evitand aglomeratia de nedescris din zilele urmatoare. In ciuda faptului ca asteptam reduceri mai mari, mai ales pe fondul crizei, am fost neplacut surprinsa sa observ ca numai carti de genul: cum sa fii sexi si povestiri din blugi sau cum s-or mai numi puteau fi achizionate la pret de om sarac.

La Humanitas din ce am vazut eu reducerile afisate erau de la 1 leu la 3 lei. La Polirom de unde mi-am si cumparat minunata carte Rant, la fel, nimic care sa atraga ochiul unui om pus pe gasit oferte. Carti slabute, titluri nu foarte noi, sau cel putin cele de care nu auzisem sunau incredibil de prost. M-am mai plimbat pe la Rao, unde nu m-a atras nimic, si inca la o editura, al carei nume imi scapa, si care in general are drept continut pagini cu poze, carti pe care eu niciodata nu o sa dau bani, unde am observat cateva teancuri de reduceri, dar la fel, la subiectele care ma interesau, editii vechi, deci implicit subiecte perimate. Am vrut sa ajung la lecturi urbane insa nu i-am prins, pentru ca imi doream sa vad cu ce se mananca proiectul. In schimb am asistat sambata la lansarea cartii Drumul de C. McCarthy, Humanitas, unde domnul C.T.Popescu a vorbit cu mai mult patos despre trafic decat despre carte. Iar pe Mihaela Radulescu nici nu am zarit-o, datorita amplasarii proaste a lansarii noi sale carti.

Per ansamblu, dupa cum vi-ati dat si seama, mi-a placut mai putin ca anul trecut. Bine, nici standurile nu mai imi parea la fel de grandioase, fiind mai degraba haotic organizate si amplasate si lipsindu-le acea personalitate a editurii.

Tagged with: , , ,

Lasă un răspuns

