I am Jack's wasted life.

Mi-e dor de Craciun.

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Noiembrie 11, 2009

Oamenii au nevoie de constante, de rutina aia placuta, care chiar daca te scoate din minti uneori, ai permanent comfortul ca ea te asteapta. Craciunul imi aminteste acum de ingeri in zapada, de arome de vin fiert si ciocolata calda, de fulgi de nea si de citirea permanenta a Iernei pe ulita de Cosbuc. Si in ciuda urii mele permanente pentru o sarbatoare supraevaluata, anul asta, Craciunul aduce amintiri cu parfum de scortisoara si fundal de colinde.

Craciunul e un fel de rascruce anuala: evaluezi prietenii, te intrebi daca ai tai mai locuiesc acolo, vezi daca prietenul te iubeste cu adevarat (presents!!) etc. Adevarul e ca de Craciun iti dai seama cine este important: persoanele cu care iti petreci cele 3 zile sunt in definitiv cele ce conteaza la final de zi. Nu stiu exact cand a incetat sa-mi mai placa Craciunul, cand impodobirea bradului si aprovizionarile cu cantitati industriale de mancare, au devenit adevarate corvoade. Azi insa mi-am amintit ca sentimentul de a fi iarasi un copil, ce obisnuia sa manance turturi si sa se dea cu apa rece pe fata, doar sa n-adoarma de Ajun, este unul din cele mai frumoase emotii umane, asa ca m-am hotarat sa nu ma mai privez de el.

Si ca sa inchei acest post ce nu ma caracterizeaza, va las cu Tori.

Tagged with: , ,

Lasă un răspuns

