I am Jack's wasted life.

Campanie impotriva votului ilegal

Posted in Uncategorized by Valentina Florea on Noiembrie 1, 2009

„Votul ilegal înseamnă închisoare”. Mai nou asta puteti citi pe panoul autobuzului printre „Legaturi cu liniile…”. si anuntarea urmatoarei statii. Campania de informare a fost demarata conform EVZ de Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu scopul de informa alegătorii cu privire la riscurile pe care le presupune nerespectarea legii electorale.

Eu am observat anuntul abia aseara si am crezut ca oboseala imi joaca feste de vad cuvantul inchisoare printre liniile de autobuz. Habar n-am daca au mai fost facute anunturi de genul asta in literele portocalii, dar mie personal mi se pare o idee buna. Nu ca as fi fost prea marcata, pentru ca oricum, sansele sa ma duc la vot nu sunt foarte ridicate, iar ilegalitatea, la fel, nu mi se potriveste deloc, dar poate poate mai baga un pic frica in unii. Ilegalul asta nu prea se stie exact ce presupune, intrucat gloata il percepe strict ca o a doua votare si nu ca vot in urma anumitor favoruri,  bunuri ori alte foloase in scopul determinarii alegatorului sa voteze ori sa nu voteze un anumit candidat.

Si daca tot ne educa de dimineata pana in seara, sper sa vad macar un anunt conform caruia cineva chiar primeste pedeapsa inchisorii pentru vot ilegal.

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Irina said, on Noiembrie 2, 2009 at 3:27 pm

    „sper sa vad macar un anunt conform caruia cineva chiar primeste pedeapsa inchisorii pentru vot ilegal.” – You evil, evil person.

    Ce este totusi votul ilegal? Poate ar fi fost un mesaj mai bun daca ar fi zis si in ce consta ala…
    Ce-ar fi daca toata legea ar fi de forma ” ilegalitatea se pedepseste cu inchisoare”? What would you do then?


Lasă un răspuns

