I am Jack's wasted life.

Incredibil! Senzational! Exclusiv! Tina a fost la maraton!

Posted in Und' te duci tu, mielule? by Valentina Florea on Octombrie 25, 2009

Nu copii, nu vine apocalipsa. Stiu ca la asta va gandeati in momentul in care s-ar fi presupus ca eu as fi depus un asemenea efort fizic. Da, a presupus efort maratonul despre care vorbesc, dar de tipul intelectual, asa cum mi se si potriveste de altfel (smug grin). Prime Romania a organizat ieri PRIME Maraton, unde i-am avut ca speakeri pe Bogdan Grigore (care a asigurat ca si la SDV multa buna dispozitie), Raluca Dinu (Account Manager, Media Pozitiv), Vlad Craioveanu ((New Business Director, 4All Sports and Entertainment) si Dragos Ion (part of The Amsterdams Promoting Crew). Surpriza a fost Cabral, care ne-a fost client in final pentru campania de PR pentru vedete. Ehe, nu-i asa ca suna tare? Da…stiu…ma bag numai la chestii faine. It’s a gift!Trecand peste faptul ca evenimentul a inceput la ora 10 seara si am ajuns acasa la 8 dimineata si,  surpriza, batranetile mele nu si-au spus cuvantul decat undeva pe la ora 6 juma, PR Maraton s-a dovedit o decizie inteleapta pentru a-mi petrece sambata seara/dimineata.

Cel mai mult mi-a placut de Cabral (nu va ganditi la prostii, desi e inalt si mulatru:D), nu numai pentru ca s-a implicat la ora 5 dimineata intr-un eveniment cu participare preponderent studenteasca, ci pentru ca omul a avut si opinii extrem de pertinente, iar un feedback atat de organizat si argumentat, demult nu mi-a mai fost dat sa aud.

Minusul evenimentului pentru mine a fost locatia: dureri de spate acute in lipsa spatiului in vecinatatea unui perete. Plus lipsa unei prajituri ca premiu. Inca o mai astept, ca si tigarile mele disparute. O, Malboro, where art thou?

P.S. Echipa 5 rulz!

Detalii aici.

Tagged with: , , ,

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cum a fost la PRIME Maraton - Pandutzu.com said, on Octombrie 25, 2009 at 4:39 pm

    […] mai scris despre asta, Roxana Niculae, Tina Florea si poate scrie si Cabral. Related Posts:De la altii citire (6)Aplauze pentru Twitter SP2Cateva […]

  2. mellaemma said, on Octombrie 25, 2009 at 8:52 pm

    Aaaa ce-mi place sa va citesc parerile! 🙂 Suntem foarte incantati de cum a iesit totul si promitem sa ne revansam cu prajituri la urmatoarea editie! Cat despre scaune, mi-am scos reportofonul si am zis „note to self”. 😛

  3. Bogdan said, on Octombrie 28, 2009 at 8:50 am

    stiam eu ca daca nu o sa te las sa fumezi o sa-l preferi mai mult pe cabral…na ..sa ma invat minte de acum inainte..

  4. Valentina Florea said, on Octombrie 29, 2009 at 8:18 pm

    :)) pai deja la tine stiam ca o sa iasa fain. vezi daca m-ai obisnuit prost!


Lasă un răspuns

