I am Jack's wasted life.

Sa ne tundem deci

Posted in Advertising, baby! by Valentina Florea on Octombrie 14, 2009

Oare cum e sa primesti un creative brief pentru un aparat de tuns parul din nas sau urechi? Ce job ingrat.

Mai jos rezolvarea, de altfel castigatoare la Eurobest.

braun_norbertBraunNoseHairTrimmer2 BBDO GermanyBraunNoseHairTrimmer3 BBDO Germany

Agentie: BBDO Duesseldorf, Germany
Executive Creative Director/Creative Director: Toygar Bazarkaya
Copywriter/Art Director: Daniel Aykurt
Anunțuri

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihale Mihai said, on Octombrie 14, 2009 at 7:34 pm

    Dragut =)) http://mihai7.wordpress.com


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: