I am Jack's wasted life.

Noaptea devoratorilor de publicitate 2009

Posted in Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Octombrie 10, 2009

Ieri a avut loc Noaptea devoratorilor de publicitate, la Sala Polivalenta. Din varii motive, nu am mai participat la evenimentul deja arhicunoscut la noi in tara, deci parerea mea este al unui incepator (avizat ca altfel nu am cum sa ma descriu)  in tainele festivalului.

Asadar  concluzii dupa 6  ore petrecute la polivalenta:

1. Nu stiu ce s-a intamplat cu stand-up-ul. In cazul in care nu a fost vorba de vreo trupa excentrica de furnici funny, eu nu am vazut nici urma de comedian pe scena.

2. Concertul Vama a inceput cu numai 2 ore intarziere. Si pentru ca mi-s punctuala si nascuta plictisita, pe la 9 juma deja mi se luase. Corectati-ma daca s-a dilitat timpul doar in mintea mea ca deh,  schizofrenia isi spune ocazional cuvantul.

3.  Chirila s-a intins cu dulcea cantare pe mai mult de o ora. Fumat 3 bucati Malboro Lights lung si neinteles de ce dureaza atat de mult un concert in cadrul unui festival dedicat calupurilor publicitare.

4. Reclame faine, asa cum ma si asteptam. Desi as fi preferat sa se puna mai mult accent pe cele ceva mai recente, mie imi placu! 🙂

Cea de mai jos mi-a smuls o lacrima:

Lasă un răspuns

