I am Jack's wasted life.

Masinute care aluneca

Posted in Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Octombrie 10, 2009

Azi am onorat invitatia domnului Tunaru de a-mi scalda ochii in masinute tunate si viraje periculoase in cadrul Vitantis ALL STAR DRIFT & Tuning. Evenimentul se desfasoara intre 10 si 11 octombrie, la Vitantis, langa targul auto Vitan, deci maine mai aveti in continuare ocazia sa va delectati cu demonstratiile de drift venite din partea starurilor din Romania.

Parcarea a fost azi plina ochi: masini tunate, imbulzeala, agitatie, muzici date la maxim si foarte mult fum, care a facut posibila de altfel, pret de cateva secunde, inchipuirea trupului meu mladios gen femme fatale in mijlocul concurentilor si  dand startul. In realitate, am stat pe margine, neputand participa datorita atasarii exagerate fata de propriu-mi stomac. O alta ipoteza ar fi, ca intr-o viata anterioara am fost fie gaina, fie strut. Va recomand totusi daca va duceti sa incercati driftingul cu una din masinute, chiar daca va trebui sa treceti peste explodarea unuia din cauciucuri, mersului direct pe asfalt fara o roata-doua si ocazionalele scapari de benzina. Toti participantii la eveniment s-au declarat mai mult decat incantati de injectia de adrenalina si au probat pilotii de mai multe ori. Daca nu, puteti oricand sa vedeti Matizul argintiu care mie mi-a marcat ziua, si care depaseste orice incercari de recunoastere a masinii de la distanta.

Asadar, un eveniment plin de agitatie, multi ochi cascati si uimiti, multe cauciucuri sparte, piese imprastiate pe asfalt, multime in delir si piloti nebuni. Thumbs up! 😀

Later edit: Am facut si rost de poze.

DSC08147 (1)DSC08183DSC08287

Lasă un răspuns

