I am Jack's wasted life.

Ia, eu fac ce fac demult

Posted in Veni, vedi, bicii by Valentina Florea on Septembrie 16, 2009

Cu ce mi-am mai ocupat timpul în afara sesiunilor zilnice de Friends:

Ador: La invitaţia Andreei, am asistat la prezentarea campaniilor integrate, surprinsă de participarea extrem de scăzută, dar şi de lipsa prezentărilor propriu-zise. În mare, s-au succedat o serie de agenţii ce au trimis câteva slide-uri, ce s-au derulat fără să înţeleg ideea campaniei, ca să nu mai zic de implementarea ei. Exceptând Propaganda cu Atlasul de mitocănie urbană şi Arsenoaie&Mătăşel –Accidentele se pot întâmpla oricui , nu m-a impresionat nimic, decât lipsa ocazională de reacţie a prezentatoarei.

Recitiri: Prima dată când am auzit că se înfiinţează un cenaclu, fetiţa aia care scria şi tăia şi iar scria şi tăia în minunato-plictisitorul Galaţi, în cadrul unui cenaclu literar, a început să-mi urle în urechi că dacă nu-mi mişc partea din dos spre Absintherie, o să se sinucidă. Nu puteam s-o las să moară săraca, aşa că iaraşi o iau de mânuţă pe Andreea şi din momentul în care intru în cămăruţa echipată cu vin, întreaga lume exterioară dispare. Una din lecturi mi-a atras atenţia în mod deosebit, pentru că îmi amintea de ceea ce scriam înaintea potopului cinic, cunoscut sub numele Bucureşti. Păcat că nu am reţinut numele recititoarei. În rest, multă voie bună cufundată în fum şi în pasiunea unor oameni care mi-au bucurat chestia aia de are ventricole pentru câteva ore, prea plictisită de altfel de banalitatea toamnei abia începută.


Bucuresti Strict Secret
: Filmul realizat de Stelian Tănase, la fel ca şi o gamă imensă de alte lucruri, nu s-a putut bucura de aprecierea mea. Sunetul slab, vânzoleala din curte, ţăranul gesticulând cu o mişcarie ondulatorie stânga-dreapta, la telefon, dar şi ocazionalele ecrane albe, de simţeam cum îmi văd sufletul în ele, m-au determinat să mă mut frumuşel pe terasa Clubului. De asta a inventat Dumnezeu DVD-ul, pe care oricum, încă îl aştept de la Moondrop.

Până la alte povestiri despre viaţa mea deosebit de interesantă, vă urez rutină plăcută în continuare.

Lasă un răspuns

