I am Jack's wasted life.

Cea mai interesantă zi

Posted in It's me, your conscience by Valentina Florea on Septembrie 16, 2009

Mi se explică succint că voi fi legată la ochi pentru a înţelege mai bine problemele pe care le au orbii, ca parte din programul social la care eram înscrisă. Gata. Nu mai văd nimic. Aştept calmă pe canapea. Aud paşi fără să fiu capabilă să identific distanţe. Mi-e frică că nu mă vede lumea. Dacă au uitat de mine? De ce nu vine nimeni? Apuc strâns mâna ce mă atinge, ca un copil neajutorat.
– O să ieşim afară.
– Mă ţii de mână, nu? Nu văd… nu văd nimic.
Se aude un râset al cărui tip nu-l pot identifica fără amprenta facială. Coborâm trepte. Pipăi cu cealaltă mână celulele de aer şi cu degetele picioarelor identific fiecare treaptă. Realizez că unele sunt strâmbe şi înclinate. De ce nu au avut grijă să le facă pe toate la acelaşi nivel? Poate mă împiedic! Nu ştiu unde sunt şi nici de la ce culmi o să cad. Aud valuri şi simt vântul cum îmi mângâie faţa.
– Suntem pe plajă, declar victorioasă.
Sunt dusă înapoi pe trepte. Timpul se dilată şi am senzaţia că plimbarea începe să se măsoare în ore. Se instalează oboseala. Sunt ajutată să intru la masă. Mă lovesc de scaun şi răstorn o farfurie. Nu-mi dau seama ce urmează să mănânc. Pipăi din nou. După 10 minute de rafinament, îmi bag degetele în tot ce e pe masă şi înghit fără poftă. Gata, mă dezleagă. Aha, deci aşa se simte fericirea.

Tagged with: , ,

Lasă un răspuns

